vrijdag 7 augustus 2015

Duggar Q&A?

Zoals jullie weten heb ik al eens een q&a gedaan en dat vond ik echt superleuk om te doen!
Daarom leek het mij leuk om dit weer eens te doen.
Je mag zowel persoonlijke als duggar gerelateerde vragen stellen.
Vragen kan je insturen via mail (duggarfanblog@gmail.com), via google+ ( Duggar Fan), in de reacties en sinds kort ook via twitter! Tweet je vraag naar @DuggarFanBlog of met de #duggarfanblogqa
Vergeet mij dus ook niet te volgen op twitter om op de hoogte te blijven van mijn blog!

Omdat dit een heel kort artikel is, is het een extra artikel op vrijdag!
Zondag komt er gewoon weer een echt duggar-artikel online en woensdag weer een persoonlijk artikel over Back to school!

Stuur je vragen massaal in naar een van de bovenstaande opties, en misschien beantwoord ik jou vraag wel.
(Als je niet wil dat ik je naam/gebruikersnaam noem heb ik daar natuurlijk geen probleem mee, meld het er dan wel even bij)

Doei!

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Mijn vraag is: Welke letter denk jij dat Jessa en Ben voor hun kinderen gaan gebruiken??
    x Anne-Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoooi, ik heb ook een vraag voor u:
    heb jij de duggars ooit ontmoet of gesproken of zoiets?
    en mijn volgende vraag:
    als je de duggars 3 vragen mag stellen, wat zou je dan vragen?
    Dankuwel
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1. Ben jij zelf ook Chirstenen?
    2. Van wie denk jij dat de volgen bruiloft zal zijn?
    3. Van wie denk jij dat hij/zij als eerst weer verkering krijgt?

    BeantwoordenVerwijderen