zaterdag 14 februari 2015

Nieuw Seizoen 19 Kids and Counting!!!


Zoals je in het artikel van gisteren al hebt kunnen lezen, ga ik jullie vandaag wat vertellen over het nieuwe seizoen van 19 kids and counting!

Het afgelopen seizoen is een paar maanden geleden afgelopen, wat ik zelf heel erg jammer vond, maar, er komt een nieuw seizoen aan!

Van TLC heb ik wat informatie gekregen over het nieuwe seizoen, waar ik erg blij mee ben en ik hun hartelijk voor wil bedanken!

Het nieuwe seizoen zal beginnen op Maandag 16 februari en eindigen op Vrijdag 13 maart.
In de periode tussen deze twee data zal er elke werkdag om 16:00 op TLC een aflevering te zien zijn van 19 Kids and Counting.

Het nieuwe seizoen zal volledig in het teken staan van de Bruiloft van Jill en Derick.
Derick vraagt Jill op bijzondere wijze ten huwelijk, namelijk met een echt liefdeslied gemaakt door een singer-songwriter. 

Maar bij een Duggar-relatie komt veel kijken, er zijn een paar strenge regels. Niet alleen seks is verboden voor het huwelijk, maar ook zoenen. Lichamelijk contact is tot het huwelijk beperkt tot zijwaartse knuffels (de zogenoemde side-hugs). Om de verleiding te voorkomen, gaan er op elke date 1 of 2 chaperones mee die netjes toezicht houden.

Over hun visie op relaties hebben de oudste meiden, Jana, Jill, Jessa en Jinger, een boek geschreven, genaamd "Growing up Duggar" , dat ze in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen met het hele gezin promoten tijdens een "book tour" door verschillende Amerikaanse Staten. 

Intussen denken Michelle en Jim-Bob na over een 20ste kind. Jim-Bob ziet hier wel de gevaren van in, maar,de toekomst ligt in Gods handen. Als God het wil, vind ik het prachtig om nog zo'n cadeau te mogen ontvangen.

Hier alvast wat informatie over de eerste 5 afleveringen:

Aflevering 1 (16 februari):
The Proposal
Derick vraagt Jim Bob om Jills hand. Nadat Jim Bob toestemming heeft gegeven, gaat Derick aan de slag om de volgende stap bedenken. Het plannen van het aanzoek kan beginnen!

Aflevering 2 (17 februari):
A Big Announcement
De Duggars en hun nicht Amy vertellen wat hun favoriete familiegebeurtenissen zijn. Later onthult Amy verrassend nieuws, waarmee ze een nieuw bijzonder familiemoment creƫert.

Aflevering 3 (18 februari):
Duggars & Mothers
Jill Duggar gaat trouwen. Lukt het haar echter om alles in slechts enkele maanden te plannen? Later komt Jim Bob met een verrassende vraag tijdens een lunch voor Moederdag.

Aflevering 4 (19 februari):
Duggar Daughter Dates
Jill en haar verloofde Derick trekken de natuur in voor een romantische picknick. Jessa en haar vriend Ben hebben een date op de schietbaan. Schiet Jessa beter dan Ben?

Aflevering 5 (20 februari):
Duggar-Sized Wedding Planning
Jill en Derick moeten een aantal belangrijke beslissingen nemen voor hun naderende bruiloft. Ze gaan taart proeven en bekijken trouwlocaties.


Kort om, in het nieuwe seizoen komt veel aanbod en het nieuwe seizoen belooft veel kijkplezier!

Voor meer informatie kan je even een kijkje nemen op:

Als je vragen hebt, kan je ze in de reacties achterlaten, of je stuurt een mailtje naar:

Tot de volgende keer!!

2 opmerkingen:

  1. Het boek Growing up Duggar zou ik graag in 't Nederlands vertaald zien! Helaas, zal niet gebeuren denk ik ... lijkt me heel bijzonder om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mij ook! Ik denk dat ik het binnenkort ga bestellen! Als ik het boek heb gelezen komt er een artikel over!

      Verwijderen