woensdag 5 augustus 2015

Persoonlijk #1 - Zomer kleding

Vandaag ga ik mijn mening geven over zomerkleding.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Veel leesplezier!

Zomer kleding.
Waar moet ik beginnen?
Het is altijd zo fijn dat je je in de ochtend gewoon heel snel kan aan kleden, broekje, shirtje, klaar!
Maar soms zie ik toch dingen dat ik denk: HOEZO DRAAG JE DAT?!
De mini rokjes bijvoorbeeld: NEE GEWOON NEE
Ik hoef jouw kont niet te zien als je bukt.
En zit dat nou lekker dan??
Ik denk het niet he?
Als je op een stoel zit gaan je benen lekker plakker aan de stoel, heerlijk zeg!
Of die nieuwe trend: de skort, een mix van een skirt (rokje) een een short (kort broekje).
Ten eerste ziet er niet uit.
Oke, het is beter dan een mini rokje want ik zie je kont teminste niet als ik achter je loop op de trap, maar kom op.
Het lijkt een beetje op van die rokjes die je vroeger had waar een broek in zit.
Dat vond ik altijd al verschrikkelijk zitten, bah.
Dan: de maxi skirt
Opzich vind ik dit een leuke trend, maar je hebt ook van die maxi skirts met een soort open streep aan de zijkant waar je been dan heel "mooi" door heen kan.
Die streep is niet heel erg, maar ze lopen zo veer door, waardoor je dus weer je kont ziet.
IK HOEF GEWOON GEEN KONT TE ZIEN!
Dan mijn liefde: Jurkjes <3
Ik hou van jurkjes, het liefst net tot aan je knie.
Met of zonder mouwen maakt mij niet uit, ik vind alles leuk.
Ik weet niet waardoor deze obsessie komt, maar ik leef voor jurkjes.
Croptops;
Leuk! Als je een slanke buik hebt, ander moet je er echt een hemd onder dragen.
Alleen Winnie the Pooh mag een croptop dragen in combinatie met een dikke buik.

Dit was dan mijn mening over zomerkleding, ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden.
Laat in de reacties achter waarover ik volgende week mijn mening moet geven.
Vragen kan je ook achterlaten in de reacties, je kan ook een mailtje sturen naar duggarfanblog@gmail.com

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten