zondag 9 augustus 2015

19 Kids and Counting moet terug komen!

Zoals jullie misschien weten, heeft TLC 19 Kids and Counting tijdelijk of misschien wel volledig stop gezet vanwege de situatie rondom Josh.
Zelf vind ik dit echt super jammer, want het nieuwe seizoen kwam er net aan.
In Amerika was het seizoen al wel gestart, dat betekend dat er al wat afleveringen te zien zijn op Youtube.
Maar wij willen het programma terug op TLC!
Omdat het dus niet bekend is of het nog doorgaat, heb ik hierover een mail gestuurd aan TLC.
Zodra ik antwoord heb, laat ik het natuurlijk aan jullie weten.
Maar mijn vraag aan jullie is: Waarom willen jullie 19KaC terug?

Stuur een mailtje naar duggarfanblog@gmail.com waarin je verteld waarom jij nou graag 19KaC terug wil zien op TLC.
Dit kan ik dan weer aan de medewerkers van TLC laten zien.
Zo gaan we er met zn allen voor zorgen dat 19KaC niet stopt!

Als jullie het leuk vinden kan ik ook een artikel maken over al jullie mails.

Het was een kort artikel maar ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden.

Vergeet dus niet om jou reden waarom 19KaC op tv moet blijven naar mij te mailen!
Zo zorgen we er met zn allen voor dat 19KaC blijft!

Doei!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten