maandag 9 februari 2015

Josh en Anna en hun gezin

Vandaag ga ik jullie wat meer vertellen over het gezin van Josh en Anna Duggar.

Josh zijn volledige naam is Joshua James Duggar, dus als ik spreek van Josh weten jullie over wie ik het heb, Josh is namelijk zijn roepnaam en iedereen noemt hem Josh.

Dit is Joshua James Duggar
Als eerst zal ik jullie wat informatie geven over Josh.
Josh is het eerste kind van Michelle en Jim-Bob.
Josh is geboren op 3 maart 1988.
Josh is op 26 september 2008 getrouwd met Anna Renée Duggar (Keller).

Dit is Anna Renée Duggar (Keller)


Nu wat informatie over Anna.
Anna is geboren op 23 juni 1988.
Voor zo ver ik weet heeft Anna 2 zussen.

Josh en Anna


Josh en Anna hebben samen al 3 kinderen en nummer 4 komt er snel aan.

Selfie die Josh maakt van zijn gezin

Op de foto zie je 3 kinderen, 1 meisje  (Mackynzie) en 2 jongens ( Michel en Marcus).
Mackynzie is het oudste kind van Josh en Anna, zij is geboren op 8 oktober 2009 en is nu 5 jaar oud.
Michel is het 2e kind van Josh en Anna, hij is geboren op 15 juni 2011 en is nu 3 jaar oud.
Marcus is het 3e kind van Josh en Anna, hij is geboren op 2 juni 2013 en is nu 1 jaar oud.
Anna is zwanger van hun 4e kind, het geslacht is nog niet bekend, Anna is uitgerekend op 10 juli 2015.


Dit zijn de volledige namen van de kinderen:
Mackynzie Renée Duggar
Michel James Duggar
Marcus Anthony Duggar

Josh en Anna wonen op het moment in Washington DC (Amerika). Ze zijn hierheen verhuist vlak nadat Marcus geboren was. Voor Anna zal de bevalling van hun 4e kind, de eerste zijn in Washington DC, wat ook verder weg is van de familie.

Ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden.

Heb je nog vragen/opmerkingen/reacties? Laat ze dan hieronder achter in de comments, of stuur een mail naar duggarfanblog@gmail.com

Ook als je verzoekjes hebt, kan je dat achterlaten!

Tot de volgende keer!


  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten