woensdag 13 januari 2016

Jill & Jessa Counting On - Online kijken

Zoals jullie misschien wel weten heeft TLC in december een speciaal programma uitgezonden.
Het programma bestond uit 3 afleveringen en heette "Jill & Jessa Counting On".
Helaas heb ik niet kunnen vinden of het programma ook in Nederland op tv te zien was.
Van TLC heb ik hier ook geen duidelijk antwoord op gekregen.
Gelukkig kan je de afleveringen wel online kijken!

Daar ga ik jullie vandaag alles over vertellen!
Lees vooral door als je ook graag de afleveringen wil zien!



In het programma zie je hoe het leven van Jill en Jessa gewoon doorgaat met alle gevolgen van dien.

Zelf vond ik het heel leuk en fijn om te zien hoe het nu met de Duggars gaat.
Je ziet meerdere Duggars die hun mening geven over wat er met Josh is gebeurd.
Ook deel Anna haar eerlijke mening en hoe zijn hier mee omgaat.
Natuurlijk zie je ook veel vrolijke dingen!
Jessa's baby shower, Jill, Derick en Israel die naar Centraal Amerika gaan, de geboorte van Spurgeon. Ook wordt heel duidelijk wat er nou precies met Jessa gebeurde na de bevalling.

Dit zijn de linkjes naar de afleveringen:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3

Helaas zijn de afleveringen wel in het Engels, zonder ondertiteling.
Zelf vond ik het prima te doen, maar als je nog redelijk jong bent zul je misschien niet alles kunnen verstaan, maar het zien alleen al van de beelden lijkt me een goede reden om te gaan kijken!

Ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden!
Vergeet niet om je vragen in te sturen voor de "Vraag het een Christene Q&A".

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten