vrijdag 8 mei 2015

Q&A??

Hoi allemaal,
Vandaag even een ander soort artikel dan jullie gewend zijn van mij,
ik wil namelijk graag een Q&A gaan doen.

Q&A staat voor Questions&Answers, wat betekend: Vragen&Antwoorden.
In Q&A stellen jullie de vragen, en beantwoord ik die.

Het leek mij leuk om zo'n Q&A te doen.
Alleen weet ik natuurlijk niet hoeveel vragen ik binnen zal krijgen.
Daarom wil ik jullie vragen om hieronder (in de reacties) een vraag achter te laten.

Je kan me ook een vraag sturen via duggarfanblog@gmail.com of je stuurt me een berichtje via GOOGLE+.
Op GOOGLE+ heb ik ook een klein stukje hierover gezet.

Je kan mij daar vinden onder de naam: Duggar Fan
en dit is mijn profiel foto:


Ook zie je op GOOGLE+ alle updates van mijn blog.

Als je me via GOOGLE+ een vraag wilt stellen, moet je me eerst aan je kringen toevoegen, en dan kan je zo een gesprek beginnen. Zet bij je bericht wel even #duggarfanq&a zodat ik weet dat het voor de Q&A is.

De Q&A komt online zodra ik genoeg vragen heb gekregen.
Dat kan maandag al zijn, maar het kan ook nog 3 weken duren, dat licht aan jullie.

Het kan ook maar zo zijn dat ik heel veel vragen binnen krijg, als dit gebeurd deel ik de Q&A op in meerdere delen, zodat wel alle vragen aanbod komen.

Je mag Duggar gerelateerde vragen stellen, maar ook persoonlijke vragen.
Op vragen als: Waar woon je? Wat is je telefoon nummer?
ga ik natuurlijk niet in, dat begrijpen jullie ook wel denk ik.

Ik hoop snel veel vragen binnen te krijgen!

Ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden!
Als je vragen, reacties tips of wat anders voor mij hebt, kan je dat mailen naar: duggarfanblog@gmail.com
of je kan een reactie achterlaten onder dit artikel!

Doei!

1 opmerking:

  1. Zou je zelf ook veel kinderen willen en of je ze dan ook thuis les zou geven.

    BeantwoordenVerwijderen