maandag 4 mei 2015

Duggar-Tag

Hoi allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie de zelfbedachte Duggar tag.
Voor degene die het niet weten: Bij een tag beantwoord je vragen over een bepaald onderwerp (in dit geval de Duggars) . Na afloop van een tag, tag je iemand, die de tag over moet/mag nemen.

De Duggar-Tag heb ik zelf bedacht, er zullen vast wel wat varianten zijn, maar deze vragen heb ik helemaal zelf bedacht. Ik ga niet iemand in het speciaal taggen om de tag over te nemen, maar ik tag jullie allemaal, dat houd in dat als je de tag ook wil doen, dat dat mag! Tussen de tag zitten ook vragen, die speciaal over nu gaan, van die vragen moet je even kijken of je ze nog eerlijk kan beantwoorden.

Veel lees prezier!

Duggar-Tag

1. Wie is/zijn je favoriete Duggar(s) en waarom? 
Ik denk dat Jessa en Josie (van de kinderen) toch wel mijn favoriete Duggars zijn. Josie heeft zo veel meegemaakt en kijk wat voor een mooi meisje ze is! Jessa heeft (vind ik) een hele mooie persoonlijkheid, waar ik mezelf in herken.

2. Kan je alle namen van de Duggars (snel) achter elkaar opnoemen?
Ja! Dat kan ik, ik heb er even op moeten oefenen, maar ik kan het.

3. Krijgen Jessa en Ben een jongen of een meisje? 
Eigenlijk weet ik dat niet zo goed. Aan de ene kant denk ik een meisje, maar het zou me ook niks verbazen als het een jongen is. In het begin dacht ik dat het een tweeling zou worden, aangezien dat niet zo is, ga ik toch maar voor een meisje. (Laat ik de reacties achter wat ik als tegenprestatie moet doen als ik het fout heb.)

4. Gaan Jill en Derick al hun kinderen een naam met een I geven? 
Ik denk het wel, volgens mij houd Jill daar wel van.

5. Wat wordt de naam van de nieuwe dochter van Josh en Anna? 
Ik denk iets van Megan of Melodie. Natuurlijk een naam met een M.

6. Jim-Bob of Michelle? 
Dan toch Michelle, zij heeft zulke motiverende uitspraken en ik bewonder haar echt. Ze is echt een top vrouw!

7. Krijgen alle Duggar kinderen een grote familie? Zo nee, wie niet? 
Vast niet allemaal zo groot als hun ouders. Sommige misschien wel meer, maar het zal me niks verbazen als er ook Duggars zijn met veel minder kinderen! Ik denk in ieder geval niet dat er iemand is die minder dan 3 kinderen zal krijgen.

8. Wat vind je ervan dat de meiden altijd een jurk/rok en lange/driekwart mouwen moeten dragen? 
Zelf doe ik het niet, maar het is wel een mooi gebaar naar het geloof toe!

9. Wie vroeg zijn vrouw het best ten huwelijk? Josh, Derick of Ben? 
Sowieso Ben! Hij vroeg Jessa heel erg romantisch ten  huwelijk! Ik heb die aflevering wel 5x ofzo gezien, zo lief!

10. Als je zelf een Duggar naam ( met een J) voor een meisje moest bedenken, wat zou dat dan zijn? 
Ik denk dat het dan iets van Jane (spreek je uit als: Djeen) zou zijn. in ieder geval niet te lang, of dat het lijkt op een naam die al in de familie zit. Als tweede naam zou ik wel een naam uit de familie kiezen, maar wie? Dat weet ik niet.


Ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden!
Als je vragen, reacties tips of wat anders voor mij hebt, kan je dat mailen naar: duggarfanblog@gmail.com
of je kan een reactie achterlaten onder dit artikel!

Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten