maandag 11 mei 2015

17 Kids and Counting?

Laatst zat ik voor de tv, ik was gewoon een beetje aan het kijken wat er allemaal te zien was die morgen. Toen zag ik opeens dat op tlc 17 kids and counting bezig was!

Omdat ik dit natuurlijk heel leuk vond, ben ik meteen gaan kijken op de site van TLC, en dit kwam ik tegen!

17 Kids and Counting is elke werkdag om 19:00 te zien bij TLC!

Dit staat bij de omschrijving van het programma:

TLC neemt jullie elke werkdag mee naar waar het 'begon': het nog niet eerder door TLC uitgezonden eerste seizoen van de familie Duggar, met '17 kids and counting'!
Het grote gezin is inmiddels razend populair in Nederland, maar ook voordat de serie begon, waren moeder Michelle, vader Jim Bob en hun zeventien kinderen al wereldberoemd.  En hoewel zij tijdens het eerste seizoen al in de veertig waren, was het wel duidelijk dat het niet bij die zeventien zou blijven.  En wij weten onderhand dat dit ook zo is gebleken.
Wij nemen jullie mee terug naar de dagelijkse problemen waar de gezinsleden tegenaan liepen. De wasmachines die de hele dag moeten draaien, zorgen dat iedereen genoeg te eten krijgt en het thuisscholen van de kids. De kleinste dingen hebben de grootste organisatie nodig in een gezin met tien jongens en zeven meisjes van onder de twintig jaar.
In het eerste seizoen zijn de twee oudste zonen druk in de weer met hun eigen bedrijfje: ‘the Duggar Used Car Lot’ en is Josh net verloofd! Het gezin is bezig met het plannen van het huwelijk en op zoek naar een huis voor het jonge stel. En wie weet liggen moeder en schoondochter straks wel op dezelfde kraamafdeling!


Het klopt dat 17 Kids and Counting, het eerste: .... Kids and Counting seizoen is. Maar dit was zeker niet het eerste Duggar seizoen. Hier voor verschenen er namelijk al seizoen als: 14 Kids and Pregnant Again (14 kinderen en alweer zwanger) en: 16 Kids and Moving In (16 kinderen en verhuizen). 

Alsnog is het natuurlijk super leuk om dit te kunnen zien! 

Toen ik verder keer zag ik dat er ook nog een nieuw seizoen van 19 Kids and Counting aankomt! 
Hier over komt nog een artikel online. 

Ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden!
Als je vragen, reacties tips of wat anders voor mij hebt, kan je dat mailen naar: duggarfanblog@gmail.com
of je kan een reactie achterlaten onder dit artikel!

Doei!

3 opmerkingen:

  1. heey,
    super leuke blog !
    mar weet je al wanneer het nieuwe seizoen begint ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee!
      Erg bedankt, helaas weet ik nog niet wanneer het nieuwe seizoen van 19KaC begint.
      De planning van TLC was om het seizoen deze maand al te starten, maar vanwege het hele gebeuren rond om Josh, is het voorlopig uitgesteld en weten ze nog niet of het uberhaubt nog op tv komt.
      Zodra ik meer weet, laat ik het je horen!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen