maandag 25 mei 2015

2000 PAGINA WEERGAVEN!!!!!!

Wauw,
Mijn blog heeft afgelopen week de 2000 weergaven gehaald!!!
Niet normaal.
Ik wil jullie heel erg bedanken.

2000 weergaven zijn eigenlijk niet zo heel veel, als je het vergelijkt met de professionele blogs.
Maar toch, toen ik deze blog in januari dit jaar begon, had ik nooit verwacht dat ik in deze tijd als zo veel veel bekeken zou worden.

In het begin was ik blij als mijn blog 3x per dag werd bekenen en nu zijn dat soms wel 100x op een dag!

Omdat ik jullie zo dankbaar ben -zonder jullie was dit immers niet gelukt- wil ik jullie bedanken.

Ik wil namelijk iets nieuws gaan doen op mijn blog, maar jullie mogen bepalen wat!
Op mijn blog kan je namelijk onder aan de pagina een poll vinden.
Door middel van deze poll kan je stemmen, op datgene wat jou het leukst lijkt (het stemmen is volledige gratis).

Dit zijn een paar van mijn ideeën:
- Elke week een persoonlijk artikel, dus bijvoorbeeld over hoe ik me voel of over wat ik het meegemaakt.
- Reviews van de nieuwe 19 kids and counting afleveringen. (dat ik vertel wat ik van de aflevering vond)
-  Gast artikelen van andere beginnende bloggers (ik kan hiervan natuurlijk niet beloven dat ze dugger gerelateerd zullen zijn)
- 1x in de 2 weken een Christelijk artikel.

Als jij nou nog een idee hebt, kan je die mailen, of in een reactie achter laten.
Het idee met de meeste stemmen, wordt sowieso werkelijkheid, maar de andere ideeën kunnen natuurlijk altijd nog in de toekomst werkelijk worden.

Je kan tot 25 juni stemmen op de poll, in de week daarna zal ik het nieuwe idee starten.

Ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden!
Als je vragen, reacties tips of wat anders voor mij hebt, kan je dat mailen naar: duggarfanblog@gmail.com
of je kan een reactie achterlaten onder dit artikel!

Doei!


1 opmerking: