zondag 31 mei 2015

Mijn eerste Duggar Youtube video!!!





Wauw! Mijn eerste Duggar youtube video staat online!

De video heet:Duggar Names, Ages and more! - Duggars Namen, Leeftijden en meer!  (Dutch and Englisch)

en je kan de video vinden op mijn kanaal: Duggar Fan

Het heeft me veel tijd gekost, maar hij is mooi geworden.

Vergeet niet om je meteen ook even te abboneren op mijn kanaal en om een blauw duimpje omhoog te doen.



Vergeet ook niet om al vragen voor de q&a in te sturen, en te stemmen op de polls onder aan de pagina.

Laat in de coments achter of ik zoiets vaker moet doen.



Als je vragen, reacties tips of wat anders voor mij hebt, kan je dat mailen naar: duggarfanblog@gmail.com
of je kan een reactie achterlaten onder dit artikel!

Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten