vrijdag 16 oktober 2015

Q&A #2

Hoi Allemaal,

Vandaag weer een q&a, dit keer met alleen maar duggar-gerelateerde vragen.
Omdat ik nog maar een beginnend blogger ben heb ik nog niet zo heel veel vragen gekregen,
maar ik vind het super leuk dat er überhaupt mensen reacties achterlaten onder mijn artikelen.
Ik weet dat mijn blog misschien de laatste tijd achteruit is gegaan, dit komt doordat ik een hele poos ziek/niet fit ben geweest en bovendien kan ik natuurlijk geen informatie meer halen uit de afleveringen en het is ook maar een familie. Ik ben echt super dankbaar dat jullie steeds weer mijn blog bekijken, en daarom nu de Q&A!




1. Welke letter denk jij dat Jessa en Ben voor hun kinderen gaan gebruiken? 
    Door: Anne-Sophie
Eigenlijk denk ik dat Jessa en Ben helemaal geen specifieke letter gaan gebruiken voor de naam/namen van hun kind/kinderen. Ik denk dat ze gewoon namen nemen die ze leuk vinden ongeacht de begin letter.

2. Heb je de Duggars ooit ontmoet of gesproken?
    Door: Layla
Nee, helaas niet! Het lijkt me wel super leuk om hen eens te ontmoeten en wie weet, misschien in de toekomst nog.

3. Als je de Duggars 3 vragen mocht stellen, wat zouden die vragen dat zijn? 
    Door: Layla
Het licht er natuurlijk aan, aan wie ik die vragen mocht stellen, en drie vragen is wel heel weinig met zo veel mensen, maar stel ik mocht zelf weten aan wie ik de vragen zou stellen zou ik het volgende doen. Als eerst zou ik aan Michelle vragen wat ze de hele wereld graag zou willen meegeven. Daarna zou ik aan Jessa vragen wat de beste les is die ze tot nu toe in haar leven heeft geleerd. En tot slot zou ik aan Josie vragen wat nou het leukste is aan zoveel broers en zussen hebben.

4. Ben je zelf ook Christenen.
    Door: Anouk
Natuurlijk ga ik antwoord geven op deze vraag, maar omdat het geen duggar-gerelateerde vraag is hou ik het kort.
Ja, ik ben zelf ook Christenen, niet streng gelovig en ook niet gedoopt, mijn ouders zijn btw niet gelovig.

5. Van wie denk je dat de volgende bruiloft zou zijn?
    Door: Anouk
Ik gok van Josiah en Marjorie, zijn zijn op dit moment (voor zover bekend) de enige met verkering in de Duggar Family. Maar het zou net zo goed iemand anders kunnen zijn.

6. Van wie denk je dat hij/zij als eerst weer verkering krijgt. 
    Door: Anouk
Ik denk dat dat Jinger of John-David zal zijn, geen idee waarom. Ik denk wel dat het nog even duurt totdat Jenna verkering krijgt, maar dat kan ik ook totaal mis hebben.

Heel erg bedankt voor het lezen van dit artikel.
Als je nou nog een vraag hebt, mag je het natuurlijk altijd achterlaten in de reacties onder een artikel. Je kan het ook mailen als je dat prettiger vindt het mail adres waarnaar je dat kan mailen is duggarfanblog@gmail.com
Jullie zijn geweldig!
Ik hou van jullie!

Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten