zondag 25 oktober 2015

Persoonlijk #7 - Even een update

Hoi Allemaal,
Vandaag na een tijdje weer een "Persoonlijk" waarin ik jullie even een update ga geven.



Zoals sommige van jullie wel weten zit ik nog op school, waar ik het erg druk mee heb. En hoe jammer ik het ook vind, is school wel nummer 1 op mijn prioriteiten lijst.
Dat houd in dat als ik een artikel moet schrijven en ik moet leren voor een toets en ik heb maar tijd voor 1 van de 2, dat ik dan ga leren voor die toets.
Ik hoop dat jullie dit snappen.
Hierdoor komen er helaas wel wat minder artikelen online.
Ik doe heel erg mijn best, maar als ik al weinig tijd heb is het extra moeilijk om iets te bedenken voor een artikel.
Ik heb voor voorlopig wel weer wat inspiratie maar ik hoop dat jullie begrijpen dat dit niet altijd zo is.
Als je nou nog een leuk artikel idee hebt, of je hebt iets waarvan je wel meer zou willen weten, hoor ik dat graag!
Je kan het dan bijvoorbeeld achterlaten in de reacties onder een artikel, maar je mag me ook altijd mailen, dat kan naar: duggarfanblog@gmail.com

Omdat ik het dus redelijk druk heb, ga ik niet meer artikelen plaatsen op speciale dagen.
Als je wel op de hoogte wil blijven van wanneer er een artikel komt kan je me volgen op twitter (@DuggarFanBlog) daar zal ik het melden wanneer er een nieuw artikel online staat.

Je kan me natuurlijk ook vragen toesturen via twitter!

Ik hoop dat dit weer een beetje duidelijkheid geeft.

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten