woensdag 9 september 2015

Persoonlijk #5 - Ik heb echt geen idee wat ik moet schrijven...

Zoals je al aan de titel kan zien heb ik echt geen idee wat ik moet schrijven dus schrijf ik maar gewoon random dingen.
Ik had natuurlijk dit artikel kunnen overslaan, maar dat vind ik ook zo stom omdat ik de laatste week al een paar artikelen heb gemist.



Ik heb trouwens wel weer inspiratie voor het artikel van Zondag!!
Natuurlijk ga ik jullie niet vertellen wat het is, maar de echte Duggar-Kenners kunnen het wel raden.
Ik zit er over te denken om iets aan mijn blog te veranderen, qua uiterlijk en naar enzo, ik wil mijn blog nog professioneler maken.
Heb jij daar nou verstand van? Mail mij dan even!
Ik wil dit graag doen omdat je pageviews de laatste tijd minder worden (als in per dag) wat ik super jammer vind, maar ik wel snap aangezien ik niet kan schrijven over een nieuw seizoen of iets dergelijks.
Die artikelen werden namelijk heel goed gelezen! Daarvan had ik ook persberichten zodat ik jullie de juiste informatie kon geven.
Nu ik dus niets meer over de serie kan schrijven moet ik veel meer "zelf bedenken" zeg maar.
En omdat het nou ook maar gewoon een familie is, is dit redelijk lastig.
Ik probeer over alles een artikel te maken, maar het is niet leuk om elke week een zwangerschaps update te zien van Jessa.
Want eigenlijk alle informatie die ik jullie geef via mijn site, zouden jullie zelf ook kunnen vinden als jullie er naar opzoek zouden gaan.
Ik haal immers nu al mijn informatie van internet, de foto's van Jessa's buik kun je zelf ook op instagram zien.
Ik heb wel elke maand mijn "verjaardagen" maar 1 artikel per maand is lang niet genoeg, helemaal niet als ik verbetering wil op mijn blog.
Nou gebeurt er elke maand wel iets (een baby, een relatie, een huwelijk enz.) dus daar kan ik ook wel 2 artikelen per maand over schrijven.
Dan heb ik er pas 3, dan moet ik dus nog ongeveer 2x per maand zelf iets bedenken.
In het begin zat ik boordevol ideeën, ik heb toen bijvoorbeeld een artikel gemaakt over alle social media accounts van de duggars.
Maar om 24 x per jaar zoiets te bedenken, is heel lastig.
En dan moet ik er ook nog aan denken dat het wel leuk/nuttig/interessant moet zijn.
Ik hoop dat jullie een beetje snappen dat ik dus misschien wat minder artikelen ga plaatsen.
Als je ideeën hebt mag je die gerust mailen of achterlaten in de reacties (wees niet bang, ik ga er heus niet van door met alle credits).
Mijn mail adres is: duggarfanblog@gmail.com

Heel erg bedankt voor het lezen, en tot zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten