zaterdag 5 september 2015

Jij kan mij helpen!

Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt, ben ik een beetje slecht in artikel "op tijd" te plaatsen.
Alle afgelopen artikelen waren namelijk al in de zomervakantie gemaakt en ingepland, maar ook ik kan niet eeuwig vooruit werken.

Daarom lijkt het me leuk om jullie om hulp te vragen.



Dus:

LIJKT HET JE LEUK OM MIJ 1 KEER OF MEERDERE KEREN TE HELPEN BIJ HET MAKEN VAN ARTIKEL, STUUR DAN EEN MAILTJE NAAR: DUGGARFANBLOG@GMAIL.COM

Je mag 1x een artikel schrijven, of vaker, wat je maar wilt.
Ook maakt het niet uit of het een persoonlijk artikel is of een duggar artikel.
Leeftijd maakt ook niet uit!
Dus wie je ook bent, jong of oud, man of vrouw, jongen of meisje, als dit jou leuk lijkt mag het!

Je mag zelf bepalen of je je naam wil vertellen, zelfs of je die aan mij wil vertellen.

Ook als je erover nadenkt om zelf een blog te beginnen is dit misschien een leuk voorproefje.
En als je het heel leuk vindt maar toch iets te veel om zelf een blog te beginnen, mag je best wat vaker een artikel schrijven op mijn blog.

Het onderwerp van een artikel maakt opzich niet heel veel uit, maar het moet natuurlijk wel enig sinds binnen mijn blog passen.
Maar ook dit kan heel breed zijn, je kan bijvoorbeeld vertellen hoe je de make up van Jessa op haar trouwdag zelf na kan maken, of een artikel schrijven over duggar-dresscode.

Het lijkt me super leuk om met jullie samen te werken, dus wees niet bang om je in te schrijven.


Wat moet er in de mail staan:
Je leeftijd (deze maakt niet uit, maar zo weet ik enigszins met wie ik te maken heb)
Wat jouw artikel idee is

Alvast heel erg bedankt!
Ik hoop veel van jullie te horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten