zondag 23 augustus 2015

Stemmen voor Ben en Jessa

Het is zover! Ben en Jessa weten of hun kindje(s) een jongen, een meisje of misschien wel 2 jongen of twee meisjes is/zijn.



Op hun site kan je nu stemmen wat jij denkt dat het is, klik hier om naar hun website te gaan, klik op "vote in our poll here" om te stemmen.



Ben en Jessa lieten dit weten door op verschillende socialmedia dit filmpje te plaatsen:




Super leuk dus!
Zelf heb ik natuurlijk ook gestemd.
Waarop ik heb gestamd blijft nog even een verrassing, maar ik laat het jullie nog weten! (wees gerust ik blijf eerlijk hoor)

Laat in de reacties achter wat jij denkt dat Ben en Jessa krijgen.
Vergeet ook niet om je vragen voor de Q&A in te sturen, dit kan via de mail, via google+, via twitter en onder het artikel wat ik hierover schreef!

Tot woensdag!
Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten