woensdag 19 augustus 2015

Persoonlijk #3 - Disney Tag

Hoi Allemaal!
Vandaag heb ik voor jullie de Disney tag.
Ik heb hem een beetje aangepast.
Veel leesplezier!

1. Wat is je favorite Disney film?
Er zijn zoveel geweldige Disney films!
Ik kan denk ik niet een kiezen zoveel.
Brave vond ik heel erg leuk om te zien en ook heel erg inspirerend.
Rapunzel vond ik nog vele male leuker, omdat ik mezelf er zo erg in herken.
Toch denk ik dat ik de High School Musical films wel het allerleukste vind!
Soms hou ik marathons waarin ik 1, 2 en 3 kijk op 1 dag, I LOVE IT!

2. Welke prins(es) zou je graag een keer willen zijn?
Sowieso Rapunzel, omdat ik mezelf daar gewoon heel erg in herken!

3. Wat is je favorite disney liedje?
Dan kom ik toch weer terug bij High School Musical.
Van high school musical zijn alle liedjes geweldig!
Als ik dan de 4 beste moest kiezen zijn dat:
Breaking Free, Gotta go my own way, Every day en Can I have this dance.

4, Favorite Disney park?
Heel stom dit, maar ik ben dus nog nooit in een disney park geweest, maar als ik mocht kiezen waar ik heel wil is dat Disney Land Parijs het orignele park, je hebt ook de studios maar het orginele park lijkt me toch het leukst.

5. Wie is je favoriete originele disney figuur?
Dat is Winni the Pooh, ik vind hem heel schattig, daarom vooral.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Als je de tag over wil nemen, doe dat dan gewoon!
Vergeet niet je vragen voor de Q&A in te sturen via twitter met de #duggarfanblogqa

Tot Zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten