donderdag 30 juli 2015

Nieuw Schema!

Het heeft even geduurd, maar ik ben weer beter!!
Daarom heb ik nu voor jullie een nieuw schema van artikelen die online zullen komen!

1. Elke woensdag komt er een persoonlijk artikel, bijvoorbeeld over iets wat ik heb gezien of gehoord en daar deel ik dan mijn mening over.
2. Elke zondag komt er een Duggar gerelateerd artikel online (het kan zijn dat ik dit een keer over sla, maar ik probeer van niet).
3 Elke eerste dag van de maand komt er een "Verjaardagen" van die maand online.

Soms zal ik ook nog wel extra artikelen maken, als er iets heel belangrijks is, maar verwacht hier niet te veel van.

Ik hoop dat jullie het hier een beetje mee eens zijn.
Laat jouw mening achter in de reacties onder dit artikel of mail naar: duggarfanblog@gmail.com

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten