donderdag 23 juli 2015

Amy en Dillon gaan trouwen??

Ja!
Even waren er geen artikelen omdat ik ziek was.
Eigenlijk nog steeds maar ik voel me nu weer iets beter waardoor ik dus wel artikelen kan schrijven.

Zoals je al aan de titel hebt kunnen zien komt er weer een trouwerij aan!
Misschien kennen jullie Amy wel, Amy is de nicht van alle Dugger kinderen.
Amy's moeder is de zus van Jim Bob, Amy heeft ook geen broers of zussen.

Amy heeft al een poos een relatie met Dillon.

Op Instagram maakten ze bekend dat ze verloofd zijn.
Ook Josh, Jessa en Jill feliciteerden hun nicht op Instagram.
Als je dat wil zien kan je dus kijken op instagram, dit zijn hun gebruikersnamen: @amyduggar (Amy)  @joshduggar (Josh) @jessaseewald (Jessa) en @jillmdillard (Jill).




Ik hoop dat jullie ondanks dat dit artikel heel kort was, er toch van hebben genoten.
Ik kan niet beloven wanneer, maar er komen artikelen aan.

Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten