zaterdag 20 juni 2015

Q&A #1

Hoi!
Vandaag heb ik voor jullie mijn aller eerste Q&A!
Ik heb niet super veel vragen gekregen, maar dat maakt niet uit.
Vandaag ga ik in ieder geval 3 vragen voor jullie beantwoorden.
Heb je nou nog vragen? Laat ze dan achter in de reacties of stuur een mailtje naar: duggarfanblog@gmail.com

Laten we beginnen!


De eerste vraag is van BrooklynandBaliey Fan en de vraag is gesteld via Google Hangouts.
Zij vroeg mij of ik weet of Jessa een jongen of een meisje krijgt.
Nee, dat weet ik niet. Ik heb ergens gehoord dat Jessa en Ben het misschien wel geheim houden tot de geboorte van hun kindje.
Zelf denk ik eigenlijk dat ze een tweeling krijgen, een jongen en een meisje, maarja dat is alleen maar een gevoel.

De tweede vraag is van Mascha en werd gesteld via de mail.
Zij vroeg mij waarom Jana nog geen kinderen en een man heeft. 
Bij de Duggars zijn er al een aantal kinderen getrouwd zoals je misschien wel weet, al deze "kinderen" zijn op redelijk jonge leeftijd al getrouwd. Maar hun vonden hun "geliefde" toen al.
Jana heeft haar liefde voor het leven gewoon nog niet gevonden, en zonden man heb je ook geen kinderen. Bij de Duggars mag je nou een maal geen seks hebben voor het huwelijk (waar ik het totaal mee eens ben) en ga je het huis pas uit als je gaat trouwen.

De derde en laatste vraag is van Miss Beauty en werd gesteld in de reacties onder een artikel.
Zij vroeg of ik zelf veel kinderen zou willen en of ik ze dan ook thuis les zou geven.
Ik zou super graag veel kinderen willen! Dat lijkt me echt geweldig!
Het liefst zou ik ze dan wel thuis les geven, alleen is dat hier in Nederland niet zo gewaardeerd.
Ik zou het wel willen, maar dan het liefst in Amerika. Ik denk namelijk dat als je veel kinderen hebt en je geeft ze niet thuis les, dat je veel te weinig contact hebt met je kinderen, ze zijn dan 5 dagen per week bijna de hele dag weg, en moeten daarna ook nog huiswerk maken.
Ik zou het dus heel graag willen, maar het liefst in Amerika omdat het daar meer gewaardeerd wordt.


Dit was dan mijn aller eerste Q&A!
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden, en vergeet niet om op de poll onderaan de pagina te stemmen!
Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten