maandag 22 juni 2015

Hoe kom ik aan al die informatie??

Hoi,
De laatste tijd krijg ik veel vragen over hoe ik nou eigenlijk aan alle informatie die je op mijn site vindt kom.
Daarom ga ik jullie daar vandaag het een en ander over uitleggen.

Als eerst moeten jullie weten, dat bedrijven en organisaties mijn zien als pers, ik schrijf over dingen die jullie dan weer lezen en dat spoort jullie misschien weer aan tot bijvoorbeeld het kijken van 19KaC.
Ik krijg dus (niet heel veel) persberichten, wat ik vervolgens verwerk in een artikel.
Ik ga niet vertellen hoe ik in contact kom met deze bedrijven of hoe je met hun in contact kan komen, want ik denk niet dat die bedrijven waarderen als er allemaal random mensen die gewoon even willen weten of er nog iemand in de Duggar Familie gaat trouwen ofzo hun gaan mailen.

Ik heb GEEN contact met de Duggars, wel indirect bijvoorbeeld door social media berichten die hun posten, maar ik heb GEEN contact met hun.

Meer een deel van alle informatie, kunnen jullie ook vinden (als je het zou willen).
Ik kijk namelijk heel veel op socialmedia en google ook regelmatig op bijvoorbeeld "duggar news"
zo kom je bij de meest recente artikelen over de duggers waar meestal ook veel informatie in staat.

Natuurlijk vertel ik jullie niet alles en hoe ik alles precies vindt, want dan zou mijn site niet meer orgineel zijn ;-)

Ik hoop dat bij deze jullie vragen over waar mijn informatie vandaan komt ook een beetje beantwoord zijn.

Voor meer vragen kun je mailen naar: duggarfanblog@gmail.com of je kan een reactie achter laten onder een artikel, vergeet niet om op de poll onderaan de pagina te stemmen (nog 3 dagen om te stemmen en het staat nu gelijk dus stem!!).

Doeii!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten