zondag 1 mei 2016

Iets uit te leggen + Update

Hoi,

Zoals je misschien wel gemerkt hebt zijn er in april geen personen artikelen online gekomen, oops.
Dit was omdat ik niet op mijn account kon, ik kon dus geen artikelen plaatsen.
Hoe het komt dat ik niet op mijn account kon weet ik niet, maar ik ben heel blij dat ik dat nu wel weer kan.


Er zijn wel "Happy Birthday" artikelen online gekomen, dat komt omdat die al voor uit gepland staan (voor het hele jaar).

Omdat ik langer dan een maand geen artikelen heb gemaakt, hebben jullie ook een paar personen artikelen gemist! Deze zal ik natuurlijk allemaal nog gaan inhalen.

In de tussentijd is er enorm veel gebeurd.
Er is een nieuw seizoen van Jill & Jessa Counting on begonnen, wat helaas niet in Nederland word uitgezonden. Wel valt er veel op YouTube te zien, hier zal ik nog een apart artikel over maken.

Ik zou het leuk vinden als jullie aangeven wat je leuk vindt om te zien, dan kan ik daar iets mee doen. Het achterlaten van een reactie is volledig gratis en heel erg makkelijk.

Ik hoop jullie snel weer te zien!

Doeg!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten