woensdag 11 mei 2016

Een Duggar ABC'tje #kleinkinderen

Een tijdje geleden heb ik een artikel gemaakt genaamd "Een Duggar ABC'tje" als je dat wil lezen kan je hier klikken. Zelf vond ik dat een heel leuk artikel om te maken, daarom maak ik vandaag nog zo'n artikel maar dan met de namen van de kleinkinderen.
In principe bekijk ik de alfabetische volgorde van de namen op verschillende manieren.
Als je het eerste Duggar ABC'tje artikel nog niet gelezen hebt, raad ik je aan om dat eerst even te doen.

Laten we in iedergeval snel beginnen.
In dit artikel doe ik hetzelfde als in het vorige artikel alleen dan met de namen van de kleinkinderen van Jim Bob en Michelle, dat zijn dus:
- Mackynzie
- Michael
- Marcus
- Israel
- Meredith
- Spurgeon

Dit is ook meteen de volgorde van leeftijd.
Nu zet ik ze op volgorde van de 1e letter van de voornaam!

1. Isreal
2.Mackynzie/Michael/Marcus/Meredith
6. Spurgeon

Hier zie je dat alleen Spurgeon op de zelfde plaats staat als de 'leeftijd lijst'.

Nu op volgorde van de 2e letter van de voornaam:
1. Mackynzie

2. Marcus
3. Meredith
4. Michael
5. Spurgeon
6. Israel

Afbeeldingsresultaat voor Israel Dillard 2016
In deze lijst staat alleen Mackynzie op de zelfde plaats als op de eerste lijst.

Nu ga ik een lijst maken van alfabetische volgorde van de tweede namen!

1.Anthony (Marcus)
2.David (Israel)
3.Elliot (Spurgeon)
4.Grace (Meredith)
5.James (Michael) 
6. Renee (Mackynzie)


Ik hoop dat jullie ook dit artikel leuk vonden om te lezen!
Tot Zondag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten