vrijdag 1 januari 2016

Veranderingen in 2016

Hoi Allemaal,
En leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog, en natuurlijk, Happy New Year!
Zoals je al aan de titel hebt kunnen zien gaan er in 2016 wat dingen veranderen.
Daar ga ik het in dit artikel over hebben, dus lees vooral verder.
Veel plezier met lezen!


Als eerst heb ik een paar goede voornemens voor mijn blog in 2016:
- Ik ga proberen om me aan een vast schema te houden, dit jaar was het voornamelijk af een toe een random artikel en dan 2 weken niks, daar ga ik verandering in proberen te brengen.
- Natuurlijk wil ik ook proberen om mijn blog te laten groeien in 2016! Betere kwaliteit, meer bezoekers ect.

Omdat ik nog op school zit, kunnen jullie niet te veel verwachten van mij, helaas.
Vorig jaar heb ik al over een aantal duggars een apart artikel geschreven, Josh en Anna en hun Gezin  Jana Marie Duggar  John David Duggar Jill Michelle Dillard (Duggar) en Derick Michael Dillard
Israel David Dillard Jessa Lauren Seewald (Duggar) en Benjamin Michael Seewald
Meredith Grace Duggar  Jinger Nicole Duggar , maar zoals je kan zien nog lang niet over iedereen!
Er zijn nog 18 te gaan (en misschien meer als er dit jaar nog duggar kids bij komen). Dit wil ik volgend jaar gaan doen!

De ene maand zal er 1 "persoon artikel" online komen en de andere maand 2, om en om.
In Januari begin ik met 2,
dan Febuari 1
Maart 2
April 1
Mei 2
Juni 1
Juli 2
Augustus 1
September 2
Oktober 1
November 2
December 1

2+1+2+1+2+1+2+1+2+1+2+1=18

Ik zal gewoon het rijtje afmaken dus:
Januari:
- Joseph
- Josiah
Februari:
- Joy-Anna
Maart:
- Jedidiah
- Jeremiah
April:
- Jason
Mei:
- James
- Justin
Juni:
- Jackson
Juli:
- Johanna
- Jennifer
Augustus:
- Jordyn
September:
- Josie
- Mackynzie
Oktober:
- Michael
November:
- Marcus
- Jim Bob
December:
- Michelle

Wanneer er 2 "personen artikelen" per maand online komen zal dat zijn op de 1e en 3e zondag van de maand.
Wanneer er 1 "personen artikel" per maand online zal komen zal dat zijn op de 1e zondag van de maand.

In 2015 schreef ik elke maand een "verjaardagen" met daarin alle verjaardagen van die maand. Dat ga ik niet weer doen dit jaar, dit leek me namelijk niet relevant. Wel zal ik op elke verjaardag van een Duggar een kort felicitatie artikeltje plaatsen.

Voor de rest zal ik elke 2e woensdag van de maand een ander artikel plaatsen, een duggar nieuwtje, een tag een Q&A of misschien wel een persoonlijk artikel.

Natuurlijk kan het ook gebeuren dat er een extra artikel online komt als er bijvoorbeeld net iets gebeurt is in de familie na de 2e woensdag van de maand, dan ga ik natuurlijk geen maand wachten.

Als je nou nog suggesties hebt mag je die natuurlijk altijd achter laten in de reacties, mailen naar duggarfanblog@gmail.com of naar me twitteren!

Ik hoop dat al jullie wensen in 2016 uit zullen komen!
Bedankt voor het lezen, en tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten