dinsdag 15 december 2015

Het is Kerstmis!

Fijn kerstfeest allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een artikel over kerst. 
Wat het voor mij betekend, maar ook wat het voor de Duggars betekend.
En als extratje doe ik in dit artikel ook nog eens de "christmas-tag"!
Natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal een fijne kerst zullen hebben, vergeet niet om in de reacties achter te laten wat jouw kerstwensen zijn. 
En dan gaan we nu beginnen!



Wat betekend kerst voor de Duggars?
Voor de Duggars betekend kerst heel veel. Het is immers de geboorte van Jezus Christus. Ze maken daarom ook vaak posters waar dingen op staan als: Happy Birthday Jezus! (Fijne verjaardag Jezus!).
Bij de Duggars gaat het dus vooral om de verjaardag van Jezus en dat je aan elkaar denkt, zo maakten ze vorig jaar mandjes met cadeautjes als een bijbel, fruit en snoepgoed erin die ze vervolgens aan hun buren gaven.
Ook hebben de Duggars een soort "kerst-woordje", dat woord is namelijk JOY, het betekend vreugde, maar voor de Duggars betekend het "Jezus first, Others second and Yourself last, Jezus Others Yourself, JOY. Het betekend: Jezus eerst, Anderen op de tweede plaats en Jezelf laatst.
Hiermee bedoelen ze dus dat je eerst aan Jezus moet denken, dan aan anderen en dan pas aan jezelf.
Eigenlijk is dit altijd belangrijk voor de Duggars, maar met kerst wordt hier extra aandacht aan besteed.

Wat betekend kerst voor mij?
Kerst voor mij is een manier ook om God te danken voor het leven van Jezus maar ik vind kerst natuurlijk ook heel erg gezellig, met de hele familie dineren! 

Ondanks dat het al 2e kerstdag is, hoop ik dat jullie een leuk kerstfeest hebben gehad. 

Laat in de reacties achter wat kerst voor jou betekend en hoe jij kerst dit jaar heb gevierd! 

Vragen en reacties kan je achterlaten in de reacties of mailen naar: duggarfanblog@gmail.com

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten