maandag 9 november 2015

WOW #5000duggarfans

WOW!
Ik heb de 5000 weergaven behaald!
Ik ben als eerst heel erg dankbaar voor jullie, iedereen die mijn site bezoekt!
Dit artikel is totaal onvoorbereid, en ongepland maar ik vond dat ik jullie moest bedanken!



Nog geen half jaar geleden schreef ik een artikel waarin in vertelde dat ik de 2000 weergaven gehaald had.
Ik vind het heel leuk om te merken dat mijn blog steeds meer bezocht wordt.
Zo haalde ik gisteren 63 weergaven op 1 dag, nou lijkt dat vergeleken met de grotere bloggers echt niks maar voor mij is dat super veel!
63 personen die je site bekijken.. 63 personen die het zelfde leuk vinden als mij! 63 personen die lezen wat ik heb geschreven!!!
Mijn hemel, dat vind ik echt heel cool!
Ik hoop dat mijn blog nog veel verder mag groeien!

Omdat dit een enorme mijlpaal voor mij is, vind ik dat ik iets voor jullie terug moet doen, dus zou jij nog echt graag iets willen weten over de duggars of echt iets heel graag willen zien op mijn blog of heb je een brandende vraag voor mij, dan kan je dat achterlaten in de reacties, insturen via Twitter (@Duggarfanblog of met #5000duggarfans) of je kan me een mail sturen (duggarfanblog@gmail.com) en misschien komt jouw idee wel op de site.

Nou heb ik zulke dingen wel vaker gedaan op mijn site. Helaas is dit de vorige keren geen succes geweest. Ik hoop dat dat nu wel zo is, want dat lijkt me super cool!
Er zal geen tijds limiet zitten aan het insturen van jouw ideeën/vragen, ik kan alles natuurlijk wel een keer gebruiken.

Ik wil jullie super bedanken voor het lezen van dit artikel!
Ik hou van jullie!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten