zondag 1 november 2015

Verjaardagen November

Vandaag, 1 novemver 2015 heb ik voor jullie een nieuwe verjaardagen!
In november hebben we tot nu toe 2 verjaardagen, maar dit jaar komt daar verandering in!
Jessa en Ben verwachten hun 1e kindje in november, om precies te zijn op 1 november, hun trouwdag! (Dit artikel is een week vooraf geschreven dus het kan zijn dat de baby te vroeg geboren is en dus al op de wereld is. Stel dit gebeurt, dan komt de baby niet in deze verjaardagen te staan, er zal wel zo snel mogelijk een artikel over de baby online komen!)
Maar zoals ik als zei, hebben we tot nu toe nog maar 2 verjaardagen deze maand, van Jessa en van Justin.
Laten we snel beginnen!



4 November
Op 4 november 1992 werd Jessa Lauren Duggar geboren,
dat betekend dat ze deze maand 23 jaar wordt!
Jessa is het 5e kind van Jim Bob en Michelle en het 3e meisje.
Jessa heeft een hele goede band met haar 1 jaar jongere zusje Jinger Duggar.
Op 1 november 2014 trouwde Jessa met Ben.
Op 21 april 2015 lieten ze de wereld weten dat ze in verwachting zijn van een kindje!
Ze hebben nog niet laten weten of het 1 of misschien wel meerdere baby's zijn
en ook hebben ze nog geheim gehouden of het een jongen of een meisje is.
Omdat Jessa zelf op 4 november jarig is, krijgt ze misschien wel een kindje op haar verjaardag!
Wie weet, we zullen het snel genoeg weten!


15 November
Op 15 november 2002 werd Justin Samuel Duggar geboren,
dat betekend dat hij deze maand 13 jaar oud wordt.
Justin is het 14e kind van Jim Bob en Michelle en de 9e jongen.



Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Zodra baby Seewald is geboren horen jullie daarover van mij!

Als je vragen voor mij hebt, of je wil iets weten over de Duggar, kan je een
reactie achterlaten onder dit artikel, maar je kan ook een mailtje sturen naar: duggarfanblog@gmail.com dan reageer ik zo snel mogelijk op je vraag!

~Doei x~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten