zaterdag 4 juli 2015

Wat moet ik nou met die poll??

Zoals jullie misschien wel weten heb ik een tijdje geleden een poll aangemaakt voor wat ik moet doen omdat ik 2000 paginaweergaven had (inmiddels 3000!).

In die poll kon je kiezen uit:
- Iedere week een persoonlijk artikel
- Reviews van de nieuwe afleveringen van 19KaC
- Gast artikelen van Andere beginnende Bloggers
- 1x in de 2 weken een christelijk artikel

3 van die 4 keuzes hadden evenveel stemmen (reviews, christelijk, persoonlijk)
omdat deze keuzes dus even veel stemmen hadden, open ik een nieuwe poll.

In deze poll kan je dan nog kiezen uit 2 dingen,
Iedere week een persoonlijk artikel of 1x in de 2 maanden een christelijk artikel.
Dit omdat de reviews sowieso niet door kunnen gaan aangezien er niet eens een nieuw seizoen van 19kac komt (zoals het er nu uitziet), en de keuze voor gast artikelen viel helemaal buiten de boot zonder stemmen.

Vanaf nu kun je dus weer stemmen, dit keer maar 1 week lang, dus doe je best.
Het stemmen is helemaal gratis, en je kan meerdere antwoorden selecteren.

Ik hoop dat het nu wel lukt.
Over de uitslag van de poll komt nog een artikel (over een week dus).

Doeii!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten