maandag 13 juli 2015

Uitslag Poll

Hoi Allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie de uitslag van de poll.
Een tijdje geleden opende ik een poll waarin jullie je stem konden laten horen over wat je graag wou zien op mijn site.
Uiteindelijk heeft : 1 x in de week een persoonlijk artikel
gewonnen.

Vanaf deze week komt er dus elke week een persoonlijk artikel online.
Over wanneer en hoelaat komt nog een artikel online deze week, daarin laat ik jullie mijn nieuwe schema zien van wanneer er artikelen komen.

In mijn persoonlijke artikelen zullen vooral dingen komen die ik heb meegemaakt waar ik een duidelijke mening over heb, bijvoorbeeld over een trend of een uitspraak van een bekend iemand waar ik het niet of juist wel mee eens ben.

Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vinden,
het artikel over mijn schema komt donderdag online.

Laat in de reacties weten waar jij graag een persoonlijk artikel over zou zien, of mail het naar duggarfanblog@gmail.com

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten